Er is voldoende keuze! De bezorgopties verschillen per land.
Afhankelijk van de inhoud van je winkelwagen en het huidige tijdstip heb je de volgende mogelijkheden :
Nederland
België
Ja, de meeste artikelen in ons assortiment kun je de volgende dag ophalen of met spoed laten bezorgen als je voor 15:30 uur besteld. Maar, voor niets gaat de zon op! Voor deze snelle service betaal je een spoedtoeslag. Tijdens het afrekenen krijg je de mogelijkheden te zien!
Tijdens het afrekenen kies jij de dag waarop wij het pakket moeten verzenden. Normaal gesproken wordt dan de volgende werkdag bezorgd (zaterdagen, zondagen en feestdagen uitgesloten).
Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertraging bij de bezorgdienst.
Alle pakketten worden goed en stevig verpakt. Mits de bezorgdiensten netjes met de pakketten omgaan, en deze niet stuk gaan, is niet te zien wat er in het pakket zit. Zo voorkomen we dat bijvoorbeeld bij geboorteborden de naam van het kind of geslacht al zichtbaar is.
Zodra jouw bestelling geproduceerd is, wordt deze aangemeld bij de bezorgdienst. Je krijgt van ons een track&trace zodat je jouw bestelling kunt volgen. In 99% van de gevallen wordt het pakket de volgende werkdag bezorgd. Helaas kan een pakket ook wel eens verkeerd worden gesorteerd, of zelfs zoek raken, waardoor het soms iets langer onder weg is. Wij zijn daar niet verantwoordelijk voor. Ook niet wanneer je ervoor hebt gekozen dat je product versneld geproduceerd wordt.
Jazeker. Wij versturen onze producten naar zowel Nederland als België.
Ja, en jij kiest zelf welke bezorgdienst je wilt gebruiken! Tijdens het afrekenen kun jij een gewenste verzenddatum kiezen. Zodra je een datum hebt gekozen, krijg je de mogelijke verzendmethodes te zien en de daarbij horende kosten.
Iedere bezorgdienst lost dit op een andere manier op:
PostNL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, gaat je pakket direct naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Er volgt dus geen tweede bezorgpoging.
DHL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. Mocht ook de tweede bezorgpoging niet lukken, wordt jouw pakket afgeleverd bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt.
ONB: Ook de chauffeur van ONB probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. In de meeste gevallen nemen ze contact met je op om samen met jou een oplossing te vinden.
Wellicht is onze e-mail in je spam of ongewenste map terecht gekomen. Is dit niet het geval, dan zou het kunnen dat je per ongeluk een typefout in het e-mailadres hebt gemaakt. We zoeken het graag voor je uit, dus neem dan even contact met ons op.
Nee dat kan niet. Daar zijn we jaren geleden al mee gestopt. Onze producten worden niet bij ons intern vervaardigd maar bij externe leveranciers. Om een pakket naar jou als klant te verzenden brengt evenveel kosten met zich mee dan wanneer het naar ons kantoor wordt verzonden. Daarom kiezen wij ervoor om rechtstreeks naar de klant te versturen.